سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختری به نام نیکادل

شیطان عشق پنج شنبه 87/5/31 ساعت 12:35 صبح
 

شیطان عشق

 

بی صدا تر از غمم

دلشکسته از سکوت

راه فریاد کجاست

ای شبانگاه غروب

یک بیابان در دل

به تمننا دارم

حسرت یک آغوش

در بیابان دارم

باز هم شیطان عشق

در کنارم می دود

در تماشای دلم

چه کمین ها می دمد

باز هم می خواندم

در سراب خاطرش

بازعاشق میشوم

در کلام نافذش

باز افسون میشوم

در پناه چتر او

باز محزون میشوم

در رخ مجنون او

در صدای پای باران

بوی گل

خلوت دریای مست

در سقوط برگهای یک خزان

من چه حیران میشوم

بار الها

من چه ویران میشوم

من هراسان میشوم

در میان لاله ها

من شقایق میشوم

باز امشب

در میان سایه ها

در دل تنهای کوه

معترف می گردم از جرم هوس

باز می خواهم که فریادی شوم

در میان شعله های هر نفس

 

نیکادل


نوشته شده توسط: نیکادل


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
59099


:: بازدیدهای امروز ::
3


:: بازدیدهای دیروز ::
4



:: درباره من ::

دختری به نام نیکادل

نیکادل
حقوق مادی و معنوی مطالب و اشعار ثبت شده متعلق به صاحب وبلاگ بوده و هر گونه استفاده از آن بدون اطلاع صاحب وبلاگ پیگرد قانونی دارد با تشکر نیکادل

:: لینک به وبلاگ ::

دختری به نام نیکادل


:: پیوندهای روزانه::

طلبه ای طالب یار [162]
ماء طهور [193]
[آرشیو(2)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

نیکادل[3] . نیکادل . آقا . امام زمان . تولد . کربلا .


:: آرشیو ::

درد و دل گذشته



:: لوگوی دوستان من ::



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو